星期四

【新手拳擊館】第八堂:防守+進攻組合

在過去一連七集《新手拳擊館》就已經一齊學咗唔同嘅拳擊動作,所以嚟到最後一集當然學下將過去學到嘅動作融會貫通,今專業拳擊教練-Keith 學下點樣喺防守後再進攻!而且呢組動作仲可人鍛練到小朋友身體嘅協調、平衡、敏捷度等等,各位媽咪睇完之後,記得要同小朋友練習多啲啦!

【新手拳擊館】第七堂:閃避

上一集嘅《新手拳擊館》就一齊學咗點樣擋住對方嘅攻擊,今次難度升級少少,同樣跟住專業拳擊教練-Keith 學下點樣閃避關對方嘅勾拳呀!而且喺練習嘅過程中,除咗可以鍛鍊小朋友身體之外,呢一組嘅動作仲可鍛練小朋友嘅專注力同埋觀察能力!

【新手拳擊館】第六堂:擋

喺過去嘅幾集都教咗唔同嘅出拳動作,咁除咗要識得出拳之外,識得好好咁保護自己都好重要架!今集同樣係跟住專業拳擊教練-Keith 學下喺拳擊中運動點樣擋住對方嘅攻擊,咁大家喺屋企就可以學Giselle 同埋妹妹胤芝咁樣練習下啲動作,不過最重要係要細力啲呀!

【新手拳擊館】第五堂:組合拳

喺過去幾個禮拜就跟住專業拳擊教練-Keith 學咗幾組唔嘅拳擊動作,係時候要將難度升級啦!今集就會學-組合拳,將過去四集學到嘅拳擊動作融會貫通,而且仲會鍛練到小朋友的協調能力同埋反應能力!

【新手拳擊館】第四堂:上勾拳

上個禮拜就學完左右勾拳,咁今個禮拜就繼續跟住專業拳擊教練- Keith學『上勾拳』喇!

【新手拳擊館】第三堂:勾拳

又嚟學新動作啦!今集同樣跟住專業拳擊教練- Keith 學勾拳!

【新手拳擊館】第二堂:直拳

上星期就學咗拳擊最基本嘅拳樁同步法喇,今個星期終於可以學出拳啦!今集同樣係跟著專業拳擊教練 Keith學拳擊運動中嘅直拳!

【新手拳擊館】第一堂:基本拳樁及步法

第一堂當然是練習是一些拳擊最基本的動作,Keith就先教大家拳擊中,最基本也是最重要的拳樁以及步法!

【新手爸爸】Avis陳偉成給最愛的情深說話

Avis對於老婆懷孕生B到而家齊齊做新手爸媽真係好大感觸😢,對老婆同仔仔都有很多情深說話要講⋯⋯

【新手爸爸】Avis陳偉成逆市開店持樂觀態度

Avis喺逆市都照開多兩間健身室🏋🏻‍♀️,背後原來係因為佢好相信爸爸講過嘅⋯⋯

【新手爸爸】Avis陳偉成分享解決BB便秘好辦法

湊BB辛酸就個個都知😢,但係Avis陳偉成就因為BB便秘💩周圍問人點算🙌🏻,最後順利解決BB便秘問題!👍🏻

【新手爸爸】Avis陳偉成分享老婆生仔搞笑事

Avis最近做左爸爸👔,有囝囝萬事足嘅佢同大家分享老婆生仔唔知穿羊水嘅搞笑事😂,仲同各位產婦推薦用這個…🤫

【Mami髮型屋】俏皮燈籠馬尾教學

💈星級髮型師Avis今次就教咁多位Mami幫小朋友扎個可愛甜美嘅燈籠辮🏮!扎完咁清爽,造型感十足嘅燈籠馬尾,啱哂節日去玩~👻✨

【Mami髮型屋】快速學清爽孖辮Look

小朋友周不時都玩到頭髮鬆哂😈,今日💈星級髮型師Avis又嚟教教咁多位Mami幫小朋友扎個清爽乾淨嘅孖辮裝👧🏻!一齊嚟學吓嘢喇👀!

【Mami髮型屋】超簡單學可愛丸子頭

💈星級髮型師Avis💈又嚟教教大家簡單扎丸子頭,返學出街極速搞掂💡

【Mami髮型屋】簡單五分鐘學會三手辮

成日都淨係幫小朋友扎馬尾,好悶啊😧!今次我哋請嚟💈星級髮型師Avis💈教教大家簡單扎三手辮,你以為好難?原來五分鐘就學會,手殘媽媽都唔怕喇!💡

【瑜珈撈檬】第八集 - 心心相印

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集同大家做心心相印,這個動作可以訓練小朋友大腿的肌肉,又可以伸展我們的側腰及下身肌肉都可以訓練得到。

【瑜珈撈檬】第七集 - 願望樹

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集同大家做一顆「願望樹」,此動作可以幫小朋友學習到平衡力及合拍度!

【瑜珈撈檬】第六集 - 揸火箭

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集同大家一齊「揸火箭」,此動作可以幫小朋友學習到平衡力!

【瑜珈撈檬】第五集 - 畫出彩虹

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集同大家一齊「畫出彩虹」,此動作可伸展側腰亦可以令小朋友平衡更好....

【瑜珈撈檬】第四集 - 扭麻花

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集教大家做一個簡單版「扭麻花」,可改善寒背、姿勢及膊頭不適問題...

【瑜珈撈檬】第三集 - 懶懶豬

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集教大家做一隻「懶懶豬」...

【瑜珈撈檬】第二集 - 撐龍船

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集介紹「撐龍船」可以拉鬆大腿內側、肩膊和胸口,同時亦可以訓練小朋友手腳協調建立親子關係....

 

【瑜珈撈檬】第一集 - 握手老虎

由瑜珈導師陳如楓LEMON教授親子瑜珈,今集介紹「握手老虎」,準備體式是入門級的「貓牛式(Cat Cow Pose)